رئیس واحد مراغه: موظفیم برای حفظ و بقای دانشگاه آزاد اسلامی از جان مایه بگذاریم

رئیس واحد مراغه: موظفیم برای حفظ و بقای دانشگاه آزاد اسلامی از جان مایه بگذاریم

 
دیدار رئیس مراغه با کارکنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در روزهای پایان سال 1395 با همه کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار کرد. ولیلو گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی مانند خانه دوم هر یک ازما محسوب می‌شود و ما موظفیم در حفظ و بقای این خانه از جان مایه بگذاریم.»

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدرضا ولیلو با تشکر از یک سال تلاش صادقانه و ایثارگرانه تمامی کارکنان واحد برای همگی آرزوی سالی پربارتر، زیباتر و توأم با سربلندی آرزو کرد.

ولیلو گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی مانند خانه دوم هر یک ازما محسوب می شود و ما موظفیم در حفظ و بقای این خانه از جان مایه بگذاریم.»

وی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی مأمن و خانه امید سیل دانشجویان و خانواده آنهاست. حفظ حرمت و قداست این خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انجام امور روزانه در اداره با روحیه خوب و نشاط و سرزندگی، باعث تسهیل امور، رضایت ارباب رجوع و خرسندی هر یک از کارکنان خواهد شد.»

رئیس واحد مراغه گفت: «انجام امور محوله با شادابی و رضایت و تبدیل محیط کار به یک محیط دلنشین و لذت بخش، می تواند بار فشار کار حجیم روزمره را کاهش و انجام خدمات اداری را مطلوب و آسان کند. در این صورت است که روزها با رضایت و لحظه‌ها با شادی سپری می‌شود .»

ولیلو خاطرنشان کرد: «امیدوارم همه ما در سال جدید با روحیه عالی و تغییر و تحول عظیم در برنامه‌ریزی‌های زندگی خود و الهام از طراوت و شادابی زمین، بتوانیم گام‌های خوب، پرشتاب و رو به جلو در راستای بهبود زندگی خود برداریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395برچسب:, | 10:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |